Persoonlijkheidstest: wat mis je voor succes?

Wil je weten wat jou psychologisch gezien in de weg staat om meer te bereiken in je leven? De test hieronder vertelt het je in minder dan een minuut.

Denk niet te lang na – kies bij iedere vraag het antwoord dat het eerst in je op komt.

Sociale angst

Het resultaat wijst uit dat je sociale angst hebt. Waarschijnlijk vind je het lastig om nieuwe mensen te leren kennen en je netwerk uit te breiden.

Je zult er veel baat bij hebben om je sociale angst te verminderen. Gezien de mate van sociale angst die je ervaart, raad ik je aan om 1-op-1 te werken met een psycholoog of therapeut.

Ik heb de nodige ervaring met sociale angst, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Daarnaast ben je waarschijnlijk geholpen met dit filmpje:

Lees ten slotte mijn artikelen over het verminderen van sociale angst.

Sociale angst (mild)

Het resultaat wijst uit dat je lichte sociale angst hebt. Dit zal normaal functioneren niet in de weg staan, maar waarschijnlijk heb je wel degelijk baat bij het verminderen van je sociale angst.

Minder sociale angst betekent dat je makkelijker nieuwe vrienden en zakelijke connecties maakt.

Ik heb de nodige ervaring met sociale angst, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Daarnaast ben je waarschijnlijk geholpen met dit filmpje:

Lees ten slotte mijn artikelen over het verminderen van sociale angst.

Uitstelgedrag

Het resultaat wijst uit dat je behoorlijk veel last hebt van uitstelgedrag. Dat is zonde: door je uitstelgedrag krijg je veel minder voor elkaar, en het voelt ook niet goed!

Je zult er veel baat bij hebben om je uitstelgedrag te verminderen. Gezien de mate van uitstelgedrag die je ervaart, raad ik je aan om 1-op-1 te werken met een psycholoog of therapeut.

Ik heb de nodige ervaring met uitstelgedrag, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Stel het niet uit!

Lees ook mijn artikelen over het verminderen van uitstelgedrag.

Uitstelgedrag (mild)

Het resultaat wijst uit dat je soms last hebt van uitstelgedrag. Dit zal normaal functioneren niet in de weg staan, maar waarschijnlijk heb je wel degelijk baat bij het verminderen van je uitstelgedrag.

Zonder uitstelgedrag krijg je veel meer voor elkaar, en het voelt ook veel beter!

Ik heb de nodige ervaring met uitstelgedrag, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Stel het niet uit!

Lees ook mijn artikelen over het verminderen van uitstelgedrag.

Perfectionisme

Het resultaat wijst uit dat je behoorlijk veel last hebt van perfectionisme. Heel vervelend: door je perfectionisme duren taken veel langer dan nodig is. Ook besteed je misschien meer aandacht aan details dan aan de hoofdzaken.

Achter perfectionisme gaat vaak faalangst of angst voor kritiek schuil. Je zult er veel baat bij hebben om deze angsten te verminderen. Gezien de mate van perfectionisme die je ervaart, raad ik je aan om 1-op-1 te werken met een psycholoog of therapeut.

Ik heb de nodige ervaring met perfectionisme, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Lees ook mijn artikelen over het verminderen van perfectionisme.

Perfectionisme (mild)

Het resultaat wijst uit dat je soms last hebt van perfectionisme.

Heel vervelend: door je perfectionisme duren taken langer dan nodig is. Ook besteed je misschien meer aandacht aan details dan aan de hoofdzaken. Perfectionisme maakt je dus minder effectief.

Ik heb de nodige ervaring met perfectionisme, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Lees ook mijn artikelen over het verminderen van perfectionisme.

Zelfkritiek

Het resultaat wijst uit dat je heel erg streng bent voor jezelf. Deze zelfkritiek is goed bedoeld: je wilt graag slagen en succesvol zijn!

Helaas bereikt jouw zelfkritiek het tegenovergestelde. Omdat je van jezelf vindt dat je op allerlei manieren tekortschiet, kun je geen gezond zelfvertrouwen opbouwen. Dit gaat ten koste van je levensgeluk en je resultaten.

Achter ongezonde zelfkritiek zit altijd een hele specifieke angst: de angst dat je het niet zult redden zonder de kritiek. Dat je zult mislukken als je niet streng bent voor jezelf.

Gelukkig is die angst totaal ongegrond. Zonder ongezonde zelfkritiek functioneer je veel beter!

Je zult er veel baat bij hebben om je zelfkritiek te verminderen. Gezien de mate van zelfkritiek die je ervaart, raad ik je aan om 1-op-1 te werken met een psycholoog of therapeut.

Ik heb de nodige ervaring met zelfkritiek, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Lees ook mijn artikelen over het verminderen van zelfkritiek.

Zelfkritiek (mild)

Het resultaat wijst uit dat je iets te streng bent voor jezelf. Deze mate van zelfkritiek zal normaal functioneren niet in de weg staan, maar je zult gelukkiger en effectiever worden als je leert om minder streng te zijn voor jezelf.

Achter ongezonde zelfkritiek zit altijd een hele specifieke angst: de angst dat je het niet zult redden zonder de kritiek. Dat je zult mislukken of afgaan als je niet streng bent voor jezelf.

Gelukkig is die angst totaal ongegrond. Zonder ongezonde zelfkritiek functioneer je veel beter!

Ik heb de nodige ervaring met zelfkritiek, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Lees ook mijn artikelen over het verminderen van zelfkritiek.

Laag gevoel van eigenwaarde

Het resultaat wijst uit dat je een erg laag gevoel van eigenwaarde hebt. Heel vervelend: met een laag gevoel van eigenwaarde is het moeilijk om assertief te zijn en te krijgen wat je wilt. In plaats daarvan laat je je gemakkelijk gebruiken door anderen.

Het goede nieuws is dat het gevoel niet klopt. Jouw waarde is heel hoog – hij zit alleen verstopt achter een laag psychologische shit die je nog even moet zien te dumpen. Dan wordt je waarde ook voor jou zichtbaar.

Je zult er veel baat bij hebben om je gevoel van eigenwaarde te vergroten. Dit is zo’n belangrijk onderwerp, dat ik je aanraad om 1-op-1 te werken met een psycholoog of therapeut.

Ik heb de nodige ervaring met een laag gevoel van eigenwaarde, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Lees ook mijn artikelen over het vergroten van je eigenwaarde.

Laag gevoel van eigenwaarde (mild)

Het resultaat wijst uit dat je gevoel van eigenwaarde aan de lage kant is. Dit zal normaal functioneren niet in de weg staan, maar met een hoger gevoel van eigenwaarde durf je veel zichtbaarder te zijn.

Je zult er veel baat bij hebben om je gevoel van eigenwaarde te vergroten. Je wordt dan assertiever en zichtbaarder.

Ik heb de nodige ervaring met een laag gevoel van eigenwaarde, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Lees ook mijn artikelen over het vergroten van je eigenwaarde.

Negatief zelfbeeld

Het resultaat wijst uit dat je een erg negatief zelfbeeld hebt. Heel vervelend: het is praktisch onmogelijk om iets te bereiken, als je niet van jezelf gelooft dat je het in je hebt.

Je zult er veel baat bij hebben om je negatieve zelfbeeld te verbeteren. Dit is zo’n belangrijk onderwerp, dat ik je aanraad om 1-op-1 te werken met een psycholoog of therapeut.

Ik heb de nodige ervaring met een negatief zelfbeeld, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Lees ook mijn artikelen over het verbeteren van je zelfbeeld.

Negatief zelfbeeld (mild)

Het resultaat wijst uit dat je zelfbeeld op sommige punten negatief is. Heel vervelend: het is praktisch onmogelijk om iets te bereiken, als je niet van jezelf gelooft dat je het in je hebt.

Je zult er veel baat bij hebben om je negatieve zelfbeeld te verbeteren.

Ik heb de nodige ervaring met een negatief zelfbeeld, en kan je waarschijnlijk snel verder helpen. Neem dus direct contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Lees ook mijn artikelen over het verbeteren van je zelfbeeld.

Niks?

Uit deze antwoorden kan ik niet direct iets halen wat jouw succes in de weg zou kunnen staan.

Wil je toch weten waar je nog verder kunt groeien? Ik kan deze (Engelstalige) tests aanbevelen:

Self-Therapy Quiz Central

Bevat onder andere tests voor:

  • Wat zijn mijn sterke en zwakke kanten?
  • Hoe kan ik mijn relatie verdiepen?
  • Waarom heb ik vaak ruzie met mijn partner?
  • Wat bepaalt mijn eetgedrag?

P.S. Deze test is gebaseerd op The Pattern System.

Stop ontevredenheid!

Ervaar je op dit moment pijn, verdriet, angst, onzekerheid, woede, jaloezie of ontevredenheid? Gebruik mijn gratis meditatie Terug in balans om je snel beter te voelen.

Nieuwe posts direct in je inbox?

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe posts? Meld je dan aan voor mijn nieuwsbrief. Deze verschijnt 2x per maand.

Als bedankje ontvang je mijn gratis meditatie Terug in balans.

Subscription Form

Zelfstandig werken aan jouw groei

Wil je meer handelingsvrijheid, meer presence en minder zorgen? Leer het gewoon thuis, vanuit je luie stoel, met mijn nieuwe cursus loslaten.

Samen werken aan jouw groei

Het snelst groei je met 1-op-1 ondersteuning van een goede coach of therapeut. Ik kan je helpen om jouw specifieke knelpunten boven tafel te krijgen en te genezen.

Plaats een reactie